::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 323
نویسنده پیام
sj-cup
آفلاین



عضویت: 31 /1 /1399
نشانه هایی که در سال ظهور پدیدار می گردد
- نشانه هایی که در سال ظهور پدیدار می گرددالف: نشانه های غیر قطعی
سومین وآخرین بخش، نشانه هایی ست که در سال ظهور امام مهدی علیه السلام یا سال پیش از آن پدیدار می گردد وخاطر نشان ساختیم که اینها بر دو نوعند:
بخش نخست، نشانه های غیر حتمی است، بدان معنا که ممکن است پدیدار گردند یا پدیدار نگردند. اینها علایم غیر قطعی است که ما اینکه به برخی از آنها اشاره می کنیم:
مردی از تبار پیامبر صلی الله علیه واله وسلم
پدیدار شدن پرچم «هاشمی» از علایم غیر قطعی برای ظهور امام مهدی علیه السلام است.
در روایات متعددی یاد ونام «هاشمی» به میان آمده است واز مجموع آنها استفاده می شود که: او مردی از بنی هاشم واز نسل پیامبر خدا صلی الله علیه واله وسلم است. در اوج جوانی است ودر دست راست او خالی است واز خراسان حرکت وجنبش خویش را آغاز می کند.
این روایات، نشانگر آن است که این جوانمرد، از خروج سپاه سفیانی از کوفه وارتکاب فجایع دهشتناک، خونریزی بسیار، به اسارت در آوردن بانوان وحرکت دادن آنان بسوی شام، با سپاه خویش به کوفه می رسد. در این شرایط واوضاع مصیبت بار ودردناک درمی یابد که سپاه پلید سفیانی از کوفه بسوی شام حرکت نموده واسیران را نیز با خود می برد.
از سوی دیگر، مرد ظلم ستیز «یمنی» نیز با سپاه خویش به کوفه می رسد وهر دو سپاه با فرماندهان خویش بسوی سپاه سفیانی حرکت می کنند واندکی خارج از کوفه به هم می رسند. پیکار شدیدی، میان سپاه سفیانی از یک سو ودو سپاه هاشمی ویمنی از سوی دیگر، آغاز می گردد وپس از تلفات وضایعات بسیاری سرانجام جوانمرد هاشمی وهم پیمانش پیروز می شوند وتمام سپاه سفیانی را در هم می کوبند وبا آزاد ساختن اسیران کوفه به آن شهر باز می گردند.
روایات در مورد ریشه ونسب مرد هاشمی دارای دو پیام است. برخی او را «حسنی» وبرخی «حسینی» معرفی می کند وبنظر نگارنده نیز «حسنی» است واین همان کسی است که برخی روایات از او به «نفس زکیه» تعبیر می کند.
گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب ، فروش لیوان کاغذی و خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی را در تهران و شهرستان ها دارد. برای اطلاع از قیمت لیوان کاغذی تماس بگیرید.
یکشنبه 31 فروردین 1399 - 08:21
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !